پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:
کد خبر: ۱۰۷۴۹۱
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر گفت: ایران اقتدار کامل در خلیج فارس و دریای عمان دارد و امروز ناوهای آمریکا با اجازه ایران در این آبراه ها تردد می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسین رئیسی روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای باغان دشتی افزود:  امروز ایران اسلامی با توانمندی‌های جوانان سلحشور خود در اوج اقتدار و قدرت در منطقه  قرار دارد.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام با تمام وجود و شبانه روزی درحال توطئه و تهدید علیه ملت ایران هستند اما با حضور حوانان در عرصه های علمی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی آنها هیچ وقت به اهدافشان نخواهند رسید.

رئیسی اضافه کرد: امروز امریکا و متحدانش سخت‌ترین تحریم‌ها و جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران وضع کرده اند اما با تلاش جوانان و اتحاد مردم هیچ خللی به نظام اسلامی  وارد نشده و افتخار می‌کنیم که نماینده آمریکا می‌گوید" ما خودمان فلج شدیم و به اهدافمان نرسیدیم و هر جا نگاه می‌کنیم نام ایران است".

وی به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان جنگ ترکیبی راه انداخته و از همه شیوه‌ها برای زمین‌گیر کردن مردم ایران استفاده می کنند و در همه زمینه ها هم ناکام مانده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر به رشادهای جوانان ایران اسلامی و شهرستان دشتی مانند شجاعت و رشادت سردار شهید مهدوی و یارانش در خلیج فارس اشاره کرد و افزود: حماسه ای که سردار شهید نادر مهدوی و یارانش در خلیج فارس علیه ناوهای آمریایی خلق کردند درس عبرت بزرگی برای آنها در متطقه شده است.

وی از برگزاری باشکوه و حضور پر شور مردم در مراسم سالگر شهدای روستای باغان دشتی قدردانی کرد و ادامه داد: امروز  بعد از سه دهه از شهادت این عزیزان مراسم یادواره شهدا روستای باغان به صورت باشکوه برگزار می‌شود و این نشان از انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین حوانان  امروز ما  دارد.

رئیسی تاکید کرد: این حضور با شکوه شما جوانان در این مراسم در روستای دور افتاده باغان دشتی نشان می دهد که نسل امروز ما که دروان دفاع مقدس را ندیده ولی محکم‌تر و استوار تر در پای حراست و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی خود  ایستاده است.

 در این مراسم حاج صادق آهنگران از مداحان مشهور دفاع مقدس به مداحی پرداخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر