دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بوشهری کرده بود، توسط این پلیس خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس فتای بوشهر، ابراهیم پورسعید گفت: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش، بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.\n\nوی ادامه داد: در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی‌های فنی مشخص شد، برداشت‌کننده غیرمجاز طی مراحل متعدد اقدام به خرید اینترنتی کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۰
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بوشهری کرده بود، توسط این پلیس خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس فتای بوشهر، ابراهیم پورسعید گفت: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش، بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.

\n\n

وی ادامه داد: در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی‌های فنی مشخص شد، برداشت‌کننده غیرمجاز طی مراحل متعدد اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر تصریح کرد: متهم که مشخص شد از همکاران مالباخته است در یکی از شهرستان‌های استان بوشهر شناسایی و ضمن هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی به این پلیس انتقال داده شد.

\n\n

وی افزود: جوان دستگیر شده به برداشت غیرمجاز و خرید اینترنتی از حساب همکار خود  اعتراف و اظهار داشت: فرد شاکی در یک مرحله شماره کارت و رمز دوم خود را برای پرداخت قبض تلفن همراهش در اختیار من گذاشت من نیز وسوسه شدم و به وسیله اطلاعات بانکی‌اش در چندین مرحله اقدام به خرید اینترنتی کرده‌ام.

\n\n

پورسعید ادامه داد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان ارتقاء دانش اینترنتی را در پیشگیری از جرائم رایانه‌ای بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی رایانه‌‎ای و حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و سعی کنند رمز دوم حساب بانکی خود را به طور مرتب تغییر دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر