پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۳۴
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: برخی افراد شایسته در پیچ و خم انتصابات کنار زده شدند و برخی از نمایندگان، گزینه‌های خود را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حجت الاسلام یوسف جمالی با انتشار پیامی به دخالت نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسامی در امر انتصابات واکنش نشان داد و نوشت: «بعد از گذشت بیش از ۶ ماه از عمر دولت انقلابی و مردمی، دغدغه اصلی معیشت مردم است و تمام اهتمام رئیس جمهور محترم بر رفع این مشکلات و ایجاد امید در بین مردم است. یکی از مولفه‌های مهم در کمک به حضرت آیت الله رییسی نیروهای متخصص با تفکر انقلابی است.

علی رغم تصریح در جلسه نخبگان استان با رئیس جمهور محترم مبنی بر وجود بانک اطلاعات از جوانان و نخبگان عزیز و تایید و تاکید ایشان برای استفاده از این ظرفیت متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد شایسته در پیچ و خم انتصابات کنار زده شده و علی رغم تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی بر عدم ورود نمایندگان محترم، برخی از نمایندگان، گزینه‌های خود را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنند و عملا جبهه انقلاب و جوانان نخبه عزیز این استان بایستی چشم به آینده‌ای بدوزند که مبهم می‌نماید. اگر بناست که مسئولیت‌ها جابه‌جا شوند یا نماینده محترم گزینه خود را منصوب کند تغییر دولت چگونه می‌خواهد تحول ایجاد نماید؟

ضمن حمایت از استاندار محترم سردار عزیز محمدی زاده که شاهد تلاش‌های مخلصانه ایشان هستیم بر خود لازم می‌دانیم اگر نقد و نصیحت برادرانه‌ای داریم در طبق اخلاص تقدیم استاندار محترم نماییم.

در پایان یاد و خاطره شهیدان گرانقدر اسلام و انقلاب به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از خداوند منان صحت و سلامتی را برای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مسئلت داریم.

الهم اجعل عواقب امورنا خیرا»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر