دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: در حادثه آتش سوزی ظهر روز جمعه در مجتمع های مسکن مهر بوشهر شماری از واحد ها غیر قابل استفاده شده اند که ساکنان آن ها توسط این فرمانداری اسکان موقت یافتند...
کد خبر: ۱۱۰۶۲
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: در حادثه آتش سوزی ظهر روز جمعه در مجتمع های مسکن مهر بوشهر شماری از واحد ها غیر قابل استفاده شده اند که ساکنان آن ها توسط این فرمانداری اسکان موقت یافتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی افزود: حادثه آتش سوزی ساعت 12و 45 دقیقه ظهر در شش بلوک با مجموع 36 واحد از پروژه مسکن مهر شهرک ولایت کوی امام حسین (ع) منطقه صلح آباد بوشهر به وقوع پیوست.

\n\n

وی یادآورشد: بدلیل شدت خسارت شش واحد مسکونی غیر قابل استفاده و 24 واحد نیز آب، برق و گازشان قطع شده و اطمینانی از وصل آن ها بخاطر خسارت جدی به تاسیسات و سقف شان وجود ندارد.

\n\n

فرماندار بوشهر اضافه کرد: با تمهیدات اتخاذ شده 10 کانکس با مشارکت شهرداری ، هلال احمر و راه و شهرسازی مجهز و در اختیار این افراد قرار گرفت و در صورت نیاز شماری دیگری نیز تامین می شود.

\n\n

ابراهیمی ادامه داد: شماری از خانواده های خسارت دیده در منازل بستگان خود ساکن شده اند و برخی نیز که غیر بومی یا بستگانی درمرکز استان نداشته اند کانکس در اختیارشان قرار گرفته است.

\n\n

وی گفت: امکانات اولیه شامل آب، برق و وسایل مورد نیاز افراد خسارت دیده شده فراهم شده است.

\n\n

فرماندار بوشهر افزود: تیم های کارشناسی در حال بررسی دقیق میزان خسارت وارده هستند.

\n\n

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز گفت: براثر این آتش سوزی شش نفر مصدوم شدند که سه نفر از آن ها امداگر و نیروهای عملیاتی هستند و سه نفر نیز ساکنان واحدهای مسکونی هستند که پنج نفر از آنان دچار مشکل تنفسی شده اند.

\n\n

کاظم مرادی در گفت وگو با ایرنا افزود: یک نفر از ساکنان نیز دچار سوختگی بالای 90 درصد شده است که بوسیله چرخبال اورژانس هوایی به بیمارستان سوختگی بندر گناوه اعزام شده است.

\n\n

وی اظهارداشت: وزش باد، گرمای هوا و سرایت آتش به ایزوگام های پشت بام و اشتعال آن باعث طولانی شدن مدت دو ساعتی برای مهار این آتش سوزی شد.

\n\n

وی گفت: هرچند در گزارش اولیه علت آتش سوزی سرایت آتش از اجاق گاز ساکنان یکی از واحدها در زمان درست کردن کباب اعلام شده است اما علت نهایی و میزان خسارت در حال بررسی کارشناسی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر