شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۹۱۵
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر هدایت منابع بانکی به سمت پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی گفت: منابع بانکی استان بوشهر باید به صورت هدفمند استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های زیرساختی و اقتصادی اظهار داشت: بانک‌ها باید در عرصه توسعه استان نقش‌آفرینی کنند.

وی استفاده از منابع بانکی برای توسعه اشتغال و تولید را یک اولویت مهم دانست و بیان کرد: یکی از برنامه‌های جدی دولت آیت الله رئیسی اصلاح نظام بانکی و هدایت منابع بانکی به سمت پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی است.

استاندار بوشهر خواستار شناسایی راهکارهای لازم از سوی بانک‌ها برای پیشبرد طرح‌های عمرانی و زیرساختی در استان شد و افزود: رؤسای بانک‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم در سال جاری بین مصارف و منابع بانکی نسبت منطقی تا سقف ۹۰ درصد ایجاد کنید و تحقق این امر جز ملاک‌های ارزیابی مدیران بانکی استان خواهد بود.

محمدی‌زاده با تاکید بر اینکه تمام بانک‌های استان آمادگی و انگیزه لازم برای همکاری مشترک در جهت پرداخت تسهیلات با هدف کمک به اجرای طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای دارند، گفت: کارگروهی با مسئولیت معاونت اقتصادی استانداری برای شناسایی و اولویت بندی طرح‌ها برای اجرا از محل منابع بانکی استانی تشکیل شود.

وی یادآور شد: بانک‌ها حداکثر تلاش برای دریافت سهم خود را از ماده ۵۶ قانون بودجه به کار گرفته و مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌ها در اجرای پروژه‌ها و اشتغال‌های خرد شناسایی و عملیاتی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر