دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۴۲۴
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۱

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف شناور حامل قاچاق در آب‌های استان گفت: ۱۴ میلیارد تومان کالای قاچاق از این شناور کشف شد.

به گزارش فکرشهر، مهر، سرهنگ یدالله شرفی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریابانان این فرماندهی در لبیک به ندای رهبری در امر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق به صورت شبانه‌روزی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: مأموران دریابانی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق بیان کرد: در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: دریابانان بندر ریگ با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

سرهنگ شرفی بیان کرد: در بررسی شناور توقیفی، تعداد ۱۱۶ دستگاه چرخ خیاطی، ۳۲ هزار و ۵۷۵ عدد فندک، ۲۶ هزار و ۱۱۰ عدد انواع نوشت افزار، ۷۲۴ عدد انواع عصای پزشکی و صدها قلم کالای قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۷ نفر متهم در جریان این عملیات، ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر