چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۸۴
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از سازمان انرژی اتمی و وزارت نفت خواست که دانشکده‌های تخصصی این حوزه‌ها را در بوشهر مستقر کنند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم با این حضور، بصیرت، ولایتمداری، بیداری، و پای کار بودن خود را به همگان نشان دادند

وی اضافه کرد: طرح خاورمیانه جدید و عادی سازی روابط نقشه استکبار برای نجات آمریکا و اسرائیل است و کشورهای عربی باید به هوش باشند و در این چاه سقوط نکنند.

خطیب جمعه بوشهر بیان کرد:هر کس با رژیم صهیونیستی همراه شود با آن رژیم سقوط خواهد کرد.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان گفت: دانشگاه محل نخبه پروری و پیشرفت کشور و مرکز تولید علم است. انقلاب به دانشگاه هویت بخشید و آن را مرکز اقتدار علمی ایران قرار داد.

وی با بیان ایننکه دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه دانشگاه در ایران هستند، عنوان کرد: دانشجویان باید با بیداری و هوشیاری در کنار تقویت بنیه علمی همواره با روحیه مطالبه گری به دنبال پیشرفت امور باشند.

آیت الله صفایی بوشهری روز کارگر، روز معلم و روز خلیج فارس را هم گرامی داشت و خواهان پرداخت به موقع حقوق کارگران و تکریم جایگاه و توجه ویژه به معلمان شد.

وی با بیان اینکه دانش‌بنیان بودن اساس پیشرفت در حوزه‌های مختلف است، از سازمان انرژی اتمی و وزارت نفت خواست که دانشکده‌های تخصصی این حوزه‌ها را در بوشهر مستقر کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر