پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ساختمان پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر نوسازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح ساختمان پلیس آگاهی، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر دشتی اظهار داشت: طی سال گذشته کارهای خوبی در راستای نوسازی ساختمان‌های پاسگاه‌ها در سطح استان صورت گرفته است.\n\nوی افزود: ساختمان پلیس آگاهی، امنیت اخلاق و مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتی نیز در دو طبقه و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۸
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ساختمان پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر نوسازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح ساختمان پلیس آگاهی، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر دشتی اظهار داشت: طی سال گذشته کارهای خوبی در راستای نوسازی ساختمان‌های پاسگاه‌ها در سطح استان صورت گرفته است.

\n\n

وی افزود: ساختمان پلیس آگاهی، امنیت اخلاق و مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتی نیز در دو طبقه و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

\n\n

عباس زاده با بیان اینکه زیر بنای این ساختمان ۴۰۰ متر مربع است، بیان کرد: هم اکنون تمامی پاسگاه‌های انتظامی شهرستان نوسازی شده‌اند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

\n\n

وی اضافه کرد: ساختمان پاسگاه انتظامی شنبه نیز که در زمان زلزله خسارت وارد شده بود، در دو طبقه ساخته شده و یکی از ساختمان‌های خوب در سطح استان است.

\n\n

عباس زاده ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته استان بوشهر طی سال گذشته در خصوص کشفات جرایم خشن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، در این آئین ساختمان پلیس آگاهی، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر