يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر:
کد خبر: ۱۱۴۷۵۲
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: سد دالکی محور توسعه شهرستان دشتستان است و به منظور تکمیل آن نیازمند عزمی همگانی در سطح استان هستیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، علی محمدی در بازدید از سد دالکی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: در اظهارات همه مدیران استان بوشهر بر اهمیت سد دالکی تاکید شد و این اهمیت به دلیل تامین آب بیش از ۲ میلیون اصله نخل و تامین شغل و معیشت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی شهرستان دشتستان است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با پبشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد، یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی استان بوشهر محسوب می‌شود و تکمیل آن موجب ارتقاء معیشت کشاورزان و بهره‌وری حداکثری از منابع آب خواهد شد.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه با توجه اعتبار مورد نیاز طرح و تخصصی که به آن داده شده است مطلوب است و امیدواریم با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، تحول عظیمی در اعتبارات مورد نیاز این طرح ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر تصریح کرد: این پروژه در اولویت طرحهای دولت سیزدهم در وزارت نیرو قرار گرفته و کلیه عوامل اجرایی پروژه به صورت تمام وقت در حال تلاش برای تحقق زمان بندی پروژه کلیه است.

محمدی با تشریح مشخصات فنی سد دالکی گفت: این سد با حجم مخزن ۲۷۰ میلیون مترمکعب، از نوع خاکی با هسته آسفالتی است.

وی اضافه کرد: سیستم انحراف آب این سد در سال گذشته تکمیل شده و هم اکنون عملیات اجرایی بدنه سد با سرعت مطلوبی در حال اجرا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر