يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۴۹۳
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی به نسل‌های جدید ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات پیش از ظهر سه‌شنبه در نمایشگاه عفاف و حجاب در بوشهر اظهار داشت: راه‌اندازی چنین نمایشگاه‌هایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید از دست‌اندرکاران آن تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی در عرصه عفاف و حجاب دارای سابقه درخشان و باشکوه است اضافه کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی به نسل‌های جدید و آینده مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در اجرای کشف حجاب توسط رضاخان مردم با اعتراض به خیابان‌ها آمدند که جلادان رضاخان، مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید و به همین مناسبت، ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

پورات با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت این روز توسط قرارگاه استانی عفاف و حجاب برپا شده است تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، معرفی حجاب برتر، معرفی بانوان موفق و محجبه و حمایت از تولیدات ملی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی و استانی در حوزه پوشاک از اهداف این نمایشگاه است.

همزمان با روز عفاف و حجاب توانمندی تولیدی و تاریخ باشکوه و پیشینه گذشتگان در عرصه حجاب و سبک زندگی اسلامی در قالب نمایشگاه عفاف و حجاب در بوشهر راه‌اندازی شد.

در این نمایشگاه پوشش‌های اسلامی استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی، تولید پوشاک اسلامی ایرانی و معرفی حجاب برتر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه عفاف و حجاب بوشهر شامل هفت غرفه محتوایی، ۱۷ تولیدکننده پوشاک، صنایع دستی زیورآلات، بخش کودکان، عکاسی رایگان و دوخت چادر به‌صورت رایگان است که تا پنجشنبه ۲۳ تیرماه در دبیرستان تاریخی سعادت برپا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر