شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بوشهر گفت: حادثه‌خیزترین خیابان بندر بوشهر ایمن‌سازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، اکبر توسلی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی را به منظور بهبود وضعیت عبور و مرور، حمل و نقل و ترافیک در مرکز استان داشته‌ایم و طرح‌های متنوعی را در این راستا در دست اجرا داریم.\n\nوی از ایمن‌سازی حادثه‌خیزترین خیابان بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: به منظور روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی و همچنین کاهش تصادفات، خیابان آزادگان(خیابان فنس هوایی) به وسیله تجهیزات ترافیکی ایمن‌سازی می شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۲
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بوشهر گفت: حادثه‌خیزترین خیابان بندر بوشهر ایمن‌سازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اکبر توسلی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی را به منظور بهبود وضعیت عبور و مرور، حمل و نقل و ترافیک در مرکز استان داشته‌ایم و طرح‌های متنوعی را در این راستا در دست اجرا داریم.

\n\n

وی از ایمن‌سازی حادثه‌خیزترین خیابان بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: به منظور روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی و همچنین کاهش تصادفات، خیابان آزادگان(خیابان فنس هوایی) به وسیله تجهیزات ترافیکی ایمن‌سازی می شود.

\n\n

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر ادامه داد: طرح ایمن‌سازی خیابان آزادگان در راستای عملیاتی کردن مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک بوشهر اجرایی شده است و عملیات ایمن‌سازی آن آغاز شده است.

\n\n

وی افزود: خیابان آزادگان همواره و در ساعات مختلف شبانه روز دارای ترافیک بالایی است و به عنوان یکی از رینگ‌های اصلی شهر بوشهر محسوب می‌شود که خیابان‌های محله‌ای مهمی به این خیابان سرازیر می‌شوند و ایمن‌سازی در این مسیر یک نیاز ضروری بود.

\n\n

توسلی ادامه داد: ترافیک بالا و نبود تجهیزات تفکیک‌کننده لاین‌های رفت و برگشت در این خیابان باعث شده بود تا تصادفات متعددی به صورت رخ به رخ در این خیابان به‌وجود آید که این نوع تصادفات بدترین نوع تصادف هستند و خسارات جانی و مالی بالایی را برای عابرین و همچنین خودروها ایجاد می‌کنند.

\n\n

وی گفت: به منظور کاهش تصادفات و افزایش ضرایب ایمنی در این خیابان، اقدام به کانالیزه‌کردن خیابان فوق با استفاده از تجهیزات ترافیکی کرده‌ایم که این طرح یکی از مطالبات جدی شهروندان بوده است.

\n\n

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر به نقش بسیار مهم اجرای این طرح در کاهش تصادفات اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز مرکز استان بوشهر طرح‌های مختلفی اجرا شده است و طرح‌های خوبی را نیز در دست اجرا داریم.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر