پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی بوشهر:
کد خبر: ۱۱۸۰۵۷
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان بوشهر از قلع و قمع ۶۶ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ بهرام دانشمند صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز تغییر کاربری ممنوع است.

وی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، از مردم شهرستان گناوه درخواست داریم قبل از احداث بنا به سند مالکیت توجه کرده و اگر نوع سند زمین زراعی، باغی و کشاورزی باشد از احداث بنا و ساختمان خودداری کنند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: افراد برای اخذ مجوز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه مراجعه کنند و در غیر اینصورت، عواقب ناشی از هرگونه ضرر و زیان احتمالی متوجه فرد متخلف خواهد بود.

وی از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی گناوه، رئیس اداره اطلاعات شهرستان گناوه، مدیریت جهاد کشاورزی گناوه، فرماندهی نیروی انتظامی گناوه و پرسنل نیروی انتظامی، شهرداری بندر گناوه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه به دلیل همکاری در عملیات قلع و قمع تشکر و قدردانی کرد.

دانشمند با تأکید بر لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی گفت: به استناد تبصره د و۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، امروز ۶۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز واقع در اراضی کشاورزی روستاهای بینک، قلعه حیدر، چاهک و نوار ساحلی خلیج فارس از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه با حضور دادستان شهرستان، رئیس ادارات امنیتی شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، رؤسای ادارات ذیربط و نیروهای امنیتی و انتظامی قلع و قمع شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان بوشهر مساحت تقریبی قلع و قمع را بالغ بر ۱۷ هکتار و هدف از انجام این کار را حفاظت از اراضی کشاورزی اعلام کرد و افزود: ارزش قلع و قمع بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر