شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۴۷
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به جهت و سرعت وزش بادهای شمال غربی، از سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری ورود گرد و غبار فرامنطقه‌ای برای برخی مناطق شمالی و مرکزی این استان دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: از این رو هشدار سطح زرد صادر شده و توصیه می‌شود افراد بویژه کودکان و سالمندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: از امروز تا چهارشنبه در برخی از ساعت‌های روز با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر تا حدودی مواج و متلاطم می‌شود.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در ۲۴ ساعت آینده ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتیمتر است و در مناطق شمالی و مرکزی در ساعت‌هایی از روز تا ۱۲۰ سانتیمتر نیز می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار سطح زرد در این زمینه، بیان کرد: توصیه می‌شود در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد و شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی و صیادی نیز از تردد خودداری کنند.

وی ادامه داد: امروز در ساعاتی از بعدازظهر تا شب احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی بصورت رعدوبرق و رگبار باران و تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

مساعدی یادآور شد: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۰۵:۰۰ بامداد و جزر دریا ساعت ۱۳:۴۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر