دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۶۷
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم متناسب سازی بودجه عمرانی استان‌ها با سهم آنها در کسب مالیات گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ تبدیل به قانون شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده در نشست اعضای فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور پنج پیشنهاد برای معرفی ظرفیت‌ها و مسئله توسعه استان بوشهر ارائه کرد.

وی خواستار تصویب قانون مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ برای انجام وظایف خود در محیط پیرامونی شد و افزود: انتقال حساب‌های بانکی شرکت‌های بزرگ به محل فعالیت‌های آنها در استان‌ها از دیگر خواسته‌ها است.

استاندار بوشهر با تاکید بر قانونی کردن به کارگیری ۵۰ درصد نیروی بومی در شرکت‌ها به ویژه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خواستار سپرده گذاری شرکت‌های بزرگ نفتی در بانک‌های استان‌ها برای پرداخت تسهیلات و رونق بخشیدن به حوزه تولید و اشتغال در بخش‌های مختلف

متناسب سازی بودجه عمرانی استان‌ها با سهم استان‌ها در کسب مالیات‌های استانی از دیگر پیشنهادات استاندار بوشهر در نشست فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور بود.

فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور امروز برای رسیدگی به دو لایحه مهم برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ تشکیل جلسه داد.

این نشست با هدف شناسایی مهمترین چالش‌ها و موانع توسعه استان‌ها در حوزه اقتصادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

شناسایی پروژه‌های مشترک بین استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس و هرمزگان، شناسایی نیازهای فوری استان برای حل مسائل و مشکلات، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه استان در عرصه‌های توسعه از جمله محورهای این نشست بود.

فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر