پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۲۴
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در راستای رفع مشکلات زیست محیطی و معضل پسماندهای جاده ارتباطی تنگک ها به نیروگاه اتمی جانمایی سایت جدید دفن پسماند شهرداری بوشهر ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست قرارگاه زیستی اداره کل پدافند استانداری بوشهر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: باوجود اهمیت ساماندهی پسماند این موضوع سالیان متمادی است که بعنوان یک مساله حل نشده افزون بر جلوه بد سیما و منظرشهری مشکلات زیست محیطی را نیز دامن زده است.

وی یادآورشد: جانمایی ،طراحی و راه اندازی سایت جدید با  استفاده از شیوه های نوین پسماند  برای ساماندهی انتقال و دفن زباله برای حفظ سلامتی شهروندان ضروری است.

سایت جدید پسماند شهرداری بوشهر جانمایی شود

معاون استاندار بوشهر اظهارداشت:اگر از شیوه های نوین در این زمینه استفاده شود نه تنها مدیریت پسماند هزینه بر نیست بلکه برنامه ریزی اصولی و نوین زباله ها می توانند محل درآمد خوبی نیز برای شهرداریها باشد.

پورات با اشاره به مخاطرات زیست محیطی سایت موجود ابراز امیدواری کرد طرح جامع پسماند با زمان بندی مشخص تهیه و اجرایی شود.

وی گفت:تعامل و همکاری بین بخشی به ویژه نیروگاه اتمی بوشهر با سایر دستگاههای مرتبط برای جابجایی هرچه زودتر سایت پسماند شهرداری بوشهر ضروری است.

پورات ابراز امیدواری کرد با پیگیری های جهادی این خواسته و مطالبه دیرینه بحق مردم بوشهر به ویژه ساکنان تنگک ها در دولت انقلابی سیزدهم به نتیجه مطلوب برسد. 

غلامرضا ایمانی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری بوشهر نیز با بیان تاریخچه سایت پسماند بوشهر در 40 سال گذشته راهکارهای برون رفت از معضل کنونی آنرا بیان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر