دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: چهار شرکت خدمات مسافرتی در بوشهر، تعلیق و لغو مجوز شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: دو شرکت خدمات مسافرتی در استان بوشهر به دلیل تخلفات صورت گرفته، به حالت تعلیق درآمده اند و فرصت سه ماهه به آنها داده شده که در صورت رفع تخلفاتشان، مجددا اجازه فعالیت به آنان داده خواهد شد.\n\nمعاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: دو شرکت خدمات مسافرتی نیز در استان بوشهر لغو مجوز شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۱۰۷
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: چهار شرکت خدمات مسافرتی در بوشهر، تعلیق و لغو مجوز شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: دو شرکت خدمات مسافرتی در استان بوشهر به دلیل تخلفات صورت گرفته، به حالت تعلیق درآمده اند و فرصت سه ماهه به آنها داده شده که در صورت رفع تخلفاتشان، مجددا اجازه فعالیت به آنان داده خواهد شد.

\n\n

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: دو شرکت خدمات مسافرتی نیز در استان بوشهر لغو مجوز شده‌اند.

\n\n

وی اضافه کرد: این تصمیم، امروز در جلسه کمیته فنی دفاتر مسافرتی در محل دفتر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اتخاذ شده است.

\n\n

امیرزاده تصریح کرد: این اداره‌کل با هیچ شرکت خدمات مسافرتی تعارف ندارد و در صورت مشاهده تخلفات، اقدام قانونی صورت خواهد داد.

\n\n

وی در رابطه با دلیل لغو مجوز شرکت‌های خدماتی یاد شده، بیان داشت: این شرکت‌ها در حوزه کاری خود تخلفاتی انجام داده بودند و حتی پس از تذکرات و اخطارهایی که این اداره کل، در این زمینه به آنان داده بود، به اصلاح در حوزه کاری خود نپرداختند تا آنجا که با تعلیق سه ماهه هم روبرو شدند.

\n\n

به نوشته ی مهر، امیرزاده افزود: با عدم رفع تخلفات در زمان تعلیق، کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان، بنا به اجرای قانون، دستور لغو مجوز این شرکت‌ها را صادر کرد.

\n\n

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: تخلفات چهار شرکت یاد شده مربوط به سال ۱۳۹۳به ویژه ایام نوروز بوده که تا کنون ادامه داشته و تذکرات این اداره کل برای رفع آنان، کارساز نشده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر