دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بوشهر جزو هفت استان پرخطر از نظر امنیت غذایی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی ظهر دوشنبه در نشست با اعضای بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه امنیت و سلامت غذایی وضعیت مطلوبی ندارد و طرح‌های مناسبی در این زمینه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۱
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بوشهر جزو هفت استان پرخطر از نظر امنیت غذایی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی ظهر دوشنبه در نشست با اعضای بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه امنیت و سلامت غذایی وضعیت مطلوبی ندارد و طرح‌های مناسبی در این زمینه اجرا خواهد شد.

\n\n

وی توسعه سلامت غذایی را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در استان عنوان کرد و ادامه داد: استان بوشهر یکی از هفت استان پرخطر در زمینه امنیت غذایی است و در منطقه پرخطر قرار گرفته است.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از برنامه‌های سلامت در سطح ملی را امنیت غذایی عنوان و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر نیز برنامه‌های خوبی در این زمینه اجرا می‌شود.

\n\n

وی به اجرای طرح‌های ویژه بخش سلامت در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: استان بوشهر در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از استان‌های پرخطر است که مقابله با این بیماری در استان بوشهر در دستور کار است.

\n\n

رئیسی از اجرای طرح غربال‌گری بیماری‌های قلب و عروق در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: مشارکت و حضور مردم در این طرح دارای اهمیت بسیار زیادی است و باید تلاش شود که اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه صورت بگیرد و مشارکت مردم افزایش یابد.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نقش بسیار مهم بسیج جامعه پزشکی در اجرای طرح‌های جامعه سلامت اشاره کرد و افزود: بسیج جامعه پزشکی در خدمات‌رسانی به مناطق محروم و قشر نیازمند جامعه نقش بسیار مهمی داشته است.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر