پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در عرصه انتخابات باید فرصت و زمینه برابری برای تمامی کاندیداها ، گروه ها و جناح های سیاسی فراهم کنیم تا حق کسی ضایع نشود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان بوشهر افزود: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی اجتماعی است .\n\nوی یادآورشد: انتخابات باید قانونمند با حضور و مشارکت گسترده مردم برگزار شود و دست اندرکاران رسالت و وظایف خود را قانونمند انجام دهند.
کد خبر: ۱۲۱۸۹
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در عرصه انتخابات باید فرصت و زمینه برابری برای تمامی کاندیداها ، گروه ها و جناح های سیاسی فراهم کنیم تا حق کسی ضایع نشود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان بوشهر افزود: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی اجتماعی است .

\n\n

وی یادآورشد: انتخابات باید قانونمند با حضور و مشارکت گسترده مردم برگزار شود و دست اندرکاران رسالت و وظایف خود را قانونمند انجام دهند.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر بی طرفی مسوولان در انتخابات گفت: انتخابات باید بی طرفانه و سالم برگزار و در این راستا باید مراقبت جدی برای پیشگیری از ضایع شدن حق کاندیداها انجام شود.

\n\n

به گزارش ایرنا، سالاری اضافه کرد: در هفتم اسفندماه امسال دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: ستاد انتخابات در این استان تشکیل شده است و فعالیت خود را براساس تقویم زمانی ابلاغی از وزارت کشور شروع کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر