پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۴۷۹
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهسازی جاده چغادک به گورکات را امسال در اولویت خود قرار می‌دهیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح سه‌شنبه در نشست با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از بهبود وضعیت مسیرهای مواصلاتی در استان خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای افزایش ایمنی راه‌ها استفاده می‌شود.

وی ضمن تشریح وضعیت راه‌ها و بودجه‌های مرتبط بیان کرد: با توجه به منابع مالی محدود مسیر چاه تلخ به دلوار با احتساب دو بانده کردن جاده علی آباد و نیز مسیر دلوار به روستای باشی و نیز بهسازی جاده چغادک به گورکات را امسال در اولویت خود قرار می‌دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: با توجه به منابع مسئولیت‌های اجتماعی و نیز اعتبارات وزارتخانه و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امیدواریم بتوانیم وضعیت این جاده‌ها را به حد مطلوب و انتظار مردم برسانیم.

مشکلات جاده‌ها موجب تصادفات جرحی و فوتی زیادی شده است

بخشدار دلوار در این نشست که اعضای شورای اسلامی بخش، برخی از شوراهای مناطق جنوبی و شمالی دلوار نیز حضور داشتند با اشاره به مشکلات عدیده جاده‌های بخش دلوار اظهار داشت: متأسفانه این کمبودها و نواقص موجب تصادفات جرحی و فوتی زیادی شده که این امر مطلوب بخشی مانند دلوار با این ظرفیت‌های مختلف نبوده و نیست.

عبدالرضا عالی پور افزود: درخواست می‌کنیم ترتیبی اتخاذ شود که به نحوی شایسته و در زمان محدود این مشکل برطرف شود و بخشی از مسیرهای تردد خصوصاً جنوب بخش دلوار بهسازی، تعریض و یا اتوبان شود.

بخشدار دلوار در ادامه بررسی و اختصاص بودجه لازم جهت مسیرهای جاده قدیم خیراندیش به دلوار، چغادک به گورکات، علی آباد به گورکات، یک طرفه کردن چاه تلخ به دلوار و جاده عالی چنگی به تل سیاه را نیز خواستار شد.

در این نشست اعضای شورای بخش دلوار و نیز شوراهای اسلامی مطالبی را در خصوص وضعیت جاده‌ها بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر