شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۲۸۴
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: نمایشگاه طرح اسوه با ارائه برنامه‌ها، فعالیت‌ها، عملکرد و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت برتر استان بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، مسئول معاونت بسیج مساجد محلات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه طرح اسوه به ارائه عملکرد و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت برتر استان بوشهر پرداخته است.

سرهنگ حمزه شیخیان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در قالب ۲۴ غرفه بیان کرد: عملکرد دو پایگاه خواهران و برادران از هر ناحیه در استان بوشهر در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با اشاره به ارائه آثار پایگاه‌های مقاومت در دومین نمایشگاه شهیدان نادر مهدوی و علیرضا ماهینی اضافه کرد: پایگاه‌های برتر به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

مسئول معاونت بسیج مساجد محلات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: عملکرد پایگاه‌های مقاومت در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصادی و اشتغال‌زایی و کمک به مردم، ساخت خانه‌های محرومین و توزیع بسته‌های معیشتی ارائه شده است.

وی از ارائه فعالیت بسیج در عرصه ازدواج آسان، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، مشاوره در نمایشگاه طرح اسوه در قالب ۲۴ غرفه خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر