چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۹۲۵
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف ایران برای تجزیه است گفت: برخورد قاطع با جریان تروریستی دشمنان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تسلیت شهادت تعدادی از مردم در حادثه تروریستی شیراز اظهار داشت: دشمن در ابعاد و اندازه‌ها و با شیوه‌های مختلفی به دنبال ترور است.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه دشمن دنبال عقب نگه داشتن ایران اسلامی است ادامه داد: دشمن در جنگی ترکیبی ویژه با شش محور به دنبال توقف و تضعیف انقلاب ایران در صحنه بین الملل است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه تروریسم فرهنگی یکی از برنامه‌های دشمن در توطئه علیه ایران اسلامی است افزود: دشمن می‌خواهد با تهاجم تروریسم رسانه‌ای تمام اندیشه و تفکر مردم ایران را تحت تأثیر خود قرار داده و آن را مدیریت ادراکی کنند.

وی تروریسم اقتصادی با هدف ایجاد اختلال در منظومه اقتصادی ایران را از دیگر اهداف دشمن عنوان کرد و ادامه داد: دشمن تروریسم سیاسی با ایجاد درگیری‌های متنوع در ایران و تروریسم اجتماعی با ایجاد جنگ‌های اجتماعی و ایجاد اغتشاشات اجتماعی و آشوب را دنبال می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری برخورد قوی با این جریان تروریستی را ضروری دانست و تصریح کرد: در صورتی که این برخورد انجام نگیرد دشمن در ادامه به دنبال تروریسم مرزی و تجزیه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال تضعیف ایران برای تجزیه است افزود: مردم ایران اسلامی در برابر آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، اتحادیه اروپا خواهد ایستاد و مشت محکمی بر دهان آنان خواهد زد.

امام جمعه بوشهر راه مقابله با دشمن را بصیرت، دشمن شناسی، وحدت، همدلی ملی، مجاهدت و ولایت مداری دانست و افزود: مردم ایران امام حسینی هستند و شعار آنان در برابر دشمنان قسم خورده «هیهات منه الذله» است.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: دشمنان فکر کردند می‌توانند ایران را از نقش آفرینی و جایگاه خود باز دارند ولی آنها نمی‌توانند دولتی در انگلیس حفظ کنند و اتحادیه اروپا نیز دچار تابعیت سیاسی و نظامی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر