شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین بزرگداشت سرداران و شهدای دشتستانی که در حماسه روز چهارم تیر سال 67 درعملیات جزایر مجنون به شهادت رسیدند در برازجان استان بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه جواد الائمه شهر دشتستان دراین آیین گفت: حضور 11هزار نفر رزمنده دشتستانی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس و نثار 670 شهید از افتخارات مردم ولایت مدار و دیندار این شهرستان است.\n\nسرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: رزمندگان دشتستانی در طول دفاع مقدس نشان دادند که همیشه و درهمه صحنه ها در دفاع از امام و ولایت آماده اند.
کد خبر: ۱۲۶۱۶
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: آیین بزرگداشت سرداران و شهدای دشتستانی که در حماسه روز چهارم تیر سال 67 درعملیات جزایر مجنون به شهادت رسیدند در برازجان استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه جواد الائمه شهر دشتستان دراین آیین گفت: حضور 11هزار نفر رزمنده دشتستانی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس و نثار 670 شهید از افتخارات مردم ولایت مدار و دیندار این شهرستان است.

\n\n

سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: رزمندگان دشتستانی در طول دفاع مقدس نشان دادند که همیشه و درهمه صحنه ها در دفاع از امام و ولایت آماده اند.

\n\n

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات دشتستان نثار 31 شهید در روز چهارم تیرسال 67 در عملیات جزایر مجنون است که سه تن از این شهدا سرداران دفاع مقدس هستند.

\n\n

غلامپور یادآورشد: در آن روز بر اثر مقاومت رزمندگان اسلام دشمن ناچار به عقب نشینی درمحورهای جاده اهواز به خرمشهر با محوریت جزیره مجنون سرداران شهید احمد اسدی، قاسم و غلامرضا بنوی از فرماندهان گردان های دفاع مقدس درناو تیپ 13 امیرالمومنین به شهادت رسیدند.

\n\n

\n\n

فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان گفت: شهید احمد اسدی فرمانده گردان تخریب ناو تیپ 13 امیرالمومنین همراه با همرزمانش در حال انتقال مواد منفجره به مناطق عملیاتی بودند که بر اثر تعقیب هواپیمای جنگی دشمن خودرو آنها مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت وشهیدان احمد اسدی، علی خمشایا، غلامرضا کشتکار و محمد حسین کریمی به شهادت رسیدند.

\n\n

غلامپور اضافه کرد: به همین دلیل چهارم تیر به نام روز دشتستان برای همیشه ثبت شده است و این روز بزرگی برای مردم این شهرستان است. 

\n\n

وی گفت: شهرستان دشتستان را در استان بوشهر به نام شهدای تخریب می شناسد زیرا از 60 شهید تخریب چی دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان 57 شهید مربوط به شهرستان دشتستان است .

\n\n

جانشین فرمانده قرارگاه اطلاعاتی تیپ نصرت هورالهویزه جزایر مجنون در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای فقط برای ادای تکلیف الهی و دین جان خود را نثار کردند.

\n\n

عبدالفتاح اهوازیان افزود: امروز ما در برابر شهدا مسوولیم و باید پیام آنها را که همان دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام و ولایت است را حفظ و پاسداری کنیم.

\n\n

وی بیان کرد: شهدا زنده اند و ناظر بر کارهای ما هستند.

\n\n

\n\n

اهوازیان اظهار کرد: امروز عنایت، بزرگی و عظمت شهداست که مملکت ما را در برابر نقشه های شوم دشمنان و استکبار هدایت و راهنمایی می کند.

\n\n

وی شهدا را سرمایه های عظیم نظام دانست و افزود: با وجود این همه ناامنی در کشورهای همسایه شاهد امنیت و آسایش در ایران اسلامی هستیم که همه اینها مدیون شهداست.

\n\n

وی بر توجه به وصیت نامه شهدا تاکید کرد و گفت: باید اسلام را حفظ کنیم و پیرو ولایت باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

\n\n

دراین آیین با حضور استاندار بوشهر و به دست پدر شهید احمد اسدی از کتاب لحظه های پرواز مجموعه خاطرات و زندگینامه هنرمند شهید شاخص کشور غلامرضا کشتکار که در چهارم تیر سال 67 همراه با همرزمانش سردار شهید احمد اسدی و علی خمشایا و محمد حسین کریمی به شهادت رسیدند، رونمایی شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر