پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: شهرداری‌های استان بوشهر مطالبات کتابخانه‌ها را پرداخت کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدعلی هاشمی ظهر شنبه در نشست مجمع کتابخانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها به رغم تعهداتی که به پرداخت حق کتابخانه‌های عمومی دارند، در این زمینه کوتاهی می‌کنند و سهم خود را پرداخت نمی‌کنند.\n\nوی با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد از مطالبات کتابخانه‌ها از شهرداری‌های بوشهر پرداخت شده است، اضافه کرد: امیدواریم با توجه به تصویب قانون الزام شهرداری‌ها در پرداخت سهم کتابخانه‌ها، شاهد تحقق مابقی مطالبات کتابخانه‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۲۷۸۸
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: شهرداری‌های استان بوشهر مطالبات کتابخانه‌ها را پرداخت کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدعلی هاشمی ظهر شنبه در نشست مجمع کتابخانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها به رغم تعهداتی که به پرداخت حق کتابخانه‌های عمومی دارند، در این زمینه کوتاهی می‌کنند و سهم خود را پرداخت نمی‌کنند.

\n\n

وی با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد از مطالبات کتابخانه‌ها از شهرداری‌های بوشهر پرداخت شده است، اضافه کرد: امیدواریم با توجه به تصویب قانون الزام شهرداری‌ها در پرداخت سهم کتابخانه‌ها، شاهد تحقق مابقی مطالبات کتابخانه‌ها باشیم.

\n\n

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر به رسالت و وظیفه سنگین کتابداران اشاره کرد و افزود: کتاب‌داران استان بوشهر با وجود مشکلات و کمبودهای موجود، از همه توان خود برای ارائه خدمات به مردم استفده می‌کنند.

\n\n

ساخت کتابخانه استاندارد در بوشهر

\n\n

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این آئین به اهمیت و جایگاه ویژه کتاب اشاره کرد و اظهار داشت: یک کتابخانه در کوی بهمنی بوشهر با زیربنای  دو هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

\n\n

فرزاد رستمی با بیان اینکه این کتابخانه تنها کتابخانه استاندارد استان بوشهر است، افزود: عملیات اجرایی این کتابخانه از سال ۹۲ آغاز شده و امیدواریم بتوانیم این کتابخانه را تکمیل و به بهره‌برداری برسایم.

\n\n

جایگاه ویژه کتاب در توسعه جامعه

\n\n

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با بیان اینکه وسایل ارتباط جمعی و پیشرفته روز نمی‌تواند جای کتاب را بگیرد، بیان کرد: کتاب و کتابخوانی دارای جایگاه بسیار مهمی است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

\n\n

به نوشته ی مهر، عبدالکریم جمیری در ادامه به نقش بسیار مهم فعالیت علمی و مطالعاتی و تحقیقاتی در تحقق انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از چهره‌های علمی و اهل کتاب و کتاب‌خوانی هستند.

\n\n

وی بر لزوم تلاش ویژه برای رفع مشکلات کتابخانه‌های استان تاکید کرد و ادامه داد: شهرداری‌های استان نیز باید سهم خود را در زمینه کمک به کتابخانه‌های عمومی پرداخت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر