چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم فراری مظنون به قتل و عامل اصلی تیراندازی به ماموران پلیس در یک عملیات شبانه شش ساعته به همراه یک قبضه سلاح جنگی ناچار به تسلیم شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در هفته گذشته ماموران پلیس شهر وحدتیه با حکم قضایی قصد بازرسی از منزلی را داشتند که ساکنان به سمت نیروهای پلیس تیراندازی و سه نفر از ماموران را زخمی کردند.\n\nوی اظهارداشت: سه نفر از عاملان تیراندازی با یک قبضه سلاح شکاری بلافاصله دستگیر شدند ولی عامل اصلی که مظنون به قتل است متواری شد.
کد خبر: ۱۲۸۱۷
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم فراری مظنون به قتل و عامل اصلی تیراندازی به ماموران پلیس در یک عملیات شبانه شش ساعته به همراه یک قبضه سلاح جنگی ناچار به تسلیم شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در هفته گذشته ماموران پلیس شهر وحدتیه با حکم قضایی قصد بازرسی از منزلی را داشتند که ساکنان به سمت نیروهای پلیس تیراندازی و سه نفر از ماموران را زخمی کردند.

\n\n

وی اظهارداشت: سه نفر از عاملان تیراندازی با یک قبضه سلاح شکاری بلافاصله دستگیر شدند ولی عامل اصلی که مظنون به قتل است متواری شد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با انجام تلاش های اطلاعاتی و پلیسی کاراگاهان این نیرو مخفیگاه این متهم فراری در شهر عالی شهر از توابع شهرستان بوشهر شناسایی و شب گذشته در محاصره کامل پلیس قرار گرفت.

\n\n

وی بااشاره به اینکه متهم مسلح به سلاح جنگی برای فرار از حلقه محاصره پلیس دو نفر را در اختیار گرفته بود گفت: فرماندهان تیم های پلیسی حاضر در این عملیات ضمن هوشیاری و جدیت کامل در عرصه عملیاتی با فراخوان برخی از بستگان متهم در محاصره ضمن گفت وگو با متهم وی را به تسلیم بدون درگیری با پلیس ترغیب کردند .

\n\n

عباس زاده افزود: در نهایت پس از شش ساعت مذاکره متهم و یک نفر همراه وی با یک قبضه سلاح کلاشینکف و 30 عدد تیر جنگی خود را تسلیم پلیس کردند .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر