يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: درجریان سفر روز گذشته معاون وزیر نیرو به استان بوشهر 700 میلیارد ریال به نوسازی شبکه آبرسانی شهر بوشهر اختصاص یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی درنشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: با تخصیص این میزان اعتبار و نوسازی شبکه های فرسوده آب در شهرستان بوشهر پیش بینی شده بخشی از مشکلات کمبود آب بوشهر برطرف شود.\n\nوی با اشاره به هدررفت 30 درصدی آب دربوشهر بیان کرد: بخشی از این میزان پرت آب به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی و بخشی از آن نیز مربوط به انشعاب غیرمجاز است.
کد خبر: ۱۲۸۴۸
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: درجریان سفر روز گذشته معاون وزیر نیرو به استان بوشهر 700 میلیارد ریال به نوسازی شبکه آبرسانی شهر بوشهر اختصاص یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی درنشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: با تخصیص این میزان اعتبار و نوسازی شبکه های فرسوده آب در شهرستان بوشهر پیش بینی شده بخشی از مشکلات کمبود آب بوشهر برطرف شود.

\n\n

وی با اشاره به هدررفت 30 درصدی آب دربوشهر بیان کرد: بخشی از این میزان پرت آب به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی و بخشی از آن نیز مربوط به انشعاب غیرمجاز است.

\n\n

ابراهیمی یادآورشد: میزان آب شرب استان بوشهر درمقایسه با سال گذشته 35 درصد کاهش یافته است.

\n\n

وی در ارتباط با وضعیت اعتبارات شهرستان بوشهر بیان کرد: در موضوع اعتبارات امسال کاهش 15 تا 20 درصدی داریم از این رو اولویت اجرای پروژه ها با طرح های نیمه تمام است و برای اجرای پروژه های جدید با محدودیت همراه خواهیم بود.

\n\n

\n\n

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم گفت: موضوع احیای بافت قدیمی شهر بوشهر وانتقال روستای هلیله و بندرگاه از جمله مشکلات اساسی است که دستگاه های اجرایی باید به حل آن اهتمام داشته باشند.

\n\n

وی با اشاره به موضوع ارتقای شهر چغادک به بخش یادآور شد: این موضوع از اولویت دار ترین موضوع ها در حوزه شهر چغادک است که باید به تصویب دولت برسد. 

\n\n

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم افزود: دویره به عنوان یکی از روستای بزرگ شهرستان بوشهر قابلیت تبدیل شدن به شهر دارند که شورا و دهیار آن با تلاش های خود زمینه آن را فراهم کرده اند.

\n\n

وی اضافه کرد: تا زمان اصلاح طرح تقسیمات کشوری که از سوی دولت به وزارت کشور ابلاغ شده هرگونه اقدامی برای ارتقای روستا به شهر انجام نخواهد شد.

\n\n

جمیری در ارتباط با مشکلات عالی شهر اظهارکرد: در شهر عالی شهر افتتاح دو مدرسه درسال گذشته و چهار مدرسه تا مهر سال جاری پیش بینی شده که روند اجرای برخی از این پروژه ها با کندی همراه شده و باید اجرای آنها تسریع شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی گفت: برای ساخت دومین مرکز بهداشتی درمانی شهر عالیشهر و بهسازی مرکز بهداشتی این شهردستور لازم از وزیر مربوطه گرفته شده است.

\n\n

جمیری گفت: از دیگر مشکلات جزیره خارج موضوع مالکیت سند واحدهای مسکونی است که با اهتمام دستگاه های اجرایی به طور ویژه در دست پیگیری است.

\n\n

وی گفت: موضوع تامین برق مورد نیاز جزیره خارگ نیز از جمله مشکلات این جزیره است که باید با پیگیری در وزارت نیرو برای احداث یک نیروگاه 50 مگاواتی برق اقدام لازم صورت پذیرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر