دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دادستان دیر خبر داد:
فکرشهر: وی ادامه داد: زورگیران در مرحله اول از شاکی مبلغ ۵۰ میلیون ریال در ازای پخش نکردن فیلم وی از ایشان طلب می کنند که فرد شاکی بخاطر حفظ آبروی خود این مبلغ را در عوض پاک کردن فیلم و تصاویر ضبط شده به آنها داده است...
کد خبر: ۱۲۸۷۷
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: سارقانی که از طریق روابط اینترنتی طعمه های خود را به مخفیگاهشان کشانده و آنها مورد ضرب و جرح و سپس با لخت کردن افراد و فیلمبرداری از آنها اخاذی می کردند با تلاش پلیس آگاهی شهرستان دیر شناسایی و دستگیر شدند .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر با اعلام این خبر گفت: صبح سه شنبه طی عملیات مشترک پلیس های اطلاعات و  آگاهی، ۲ نفر از متهمان این باند خطرناک طبق یک برنامه دقیق و از پیش تعیین شده در حالیکه با شاکی پرونده برای گرفتن اخاذی قرار گذاشته بودند شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

خداداد محمودی درباره شروع این پرونده اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اظهار شکایت از اینکه چندی پیش در یکی از شبکه های مجازی اقدام به فروش گوشی موبایلم کردم تا اینکه چند روز بعد خانمی به عنوان خریدار با من تماس گرفت و بعد از گرفتن مشخصات تلفن،به من گفت که این گوشی را  خریدارم .

\n\n

وی در گفتگو با پارس خلیج ادامه داد: شاکی پس از گذاشتن ملاقات حضوری با طرف مقابل در یکی از شهرهای شهرستان دیر، با یک باند ۳ نفره زورگیر که صورت های خود را پوشانده بودند مواجه شده که او را با زور به بیرون از شهر برده و سپس با ضرب و جرح اقدام به لخت کردن وی می کنند و با تهیه فیلم از ایشان، اقدام به تهدید و اخاذی از او کرده اند.

\n\n

وی ادامه داد: زورگیران در مرحله اول از شاکی مبلغ ۵۰ میلیون ریال در ازای پخش نکردن فیلم وی از ایشان طلب می کنند که فرد شاکی بخاطر حفظ آبروی خود این مبلغ را در عوض پاک کردن فیلم و تصاویر ضبط شده به آنها داده است.

\n\n

خداداد محمودی تصریح کرد: این افراد باز هم مبلغ ۲۰ میلیون ریال دیگر از وی طلب می کنند که فرد شاکی بلافاصله با تنظیم شکایت، ماموران اطلاعاتی را در جریان زورگیری‌های حیله‌گرانه‌ این باند خطرناک قرار می دهد.

\n\n

محمودی خاطرنشان کرد: پرونده فوق با توجه به حساسیت موضوع با قید فوریت در دستور کار قضایی قرار گرفت و دستورات لازم جهت دستگیری متهمان صادر شد، از این رو با استفاده از ارتباط صوری، متهمان به یکی از شهرهای شهرستان دیر دعوت و نهایتا”صبح سه شنبه طی یک عملیات مشترک توسط پلیس های اطلاعات و آگاهی، ۲ نفر از عوامل اصلی این باند خطرناک دستگیر و ۲ متهم دیگر این پرونده نیز که یک خانم و یک آقا می باشد شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.

\n\n

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر گفت: از آنجا که احتمال می‌رود متهمان افراد زیادی را قربانی نقشه‌های شوم خود قرار داده باشند، از شاکیان احتمالی درخواست می شود با اطمینان از محفوظ‌ ماندن هویت و مشخصات‌شان، نزد پلیس و دستگاه قضایی دیر، برای شکایت از متهمان مراجعه کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر