دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۱۸۷
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های عام‌المنفعه در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد هادی رستمیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات مردم به صورت ویژه در دستور کار است و در این راستا تلاش شده که در ارتباط مستقیم با مردم این مسائل احصا و شناسایی شود.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت بیان کرد: به همراه تعدادی از مسئولان و مدیران استان با حضور در میز خدمت به بررسی مشکلات مردم پرداخت و دیدار چهره به چهره را با مردم برگزار کردیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر، شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات در عرصه‌های مختلف هستند و مدیران موظف به تکریم مردم و ارائه خدمات مستمر و بهینه هستند.

رستمیان افزود: از آنجا که استاندار بوشهر بر لزوم حضور در بین مردم تاکید دارد بنابراین مدیران باید ضمن دیدار با مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها، در حد توان و ظرفیت برای رفع خواسته‌های آنها اقدام کنند.

وی یادآور شد: دفاتر شهری و روستایی و فنی و مدیریت بحران استانداری بوشهر به صورت بی‌وقفه در راستای رضایت‌مندی جامعه هدف اهتمام می‌ورزند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده که ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در شهرها و روستاهای استان، دغدغه‌های عامه مردم نیز به صورت ویژه شنیده و توجه لازم به آنها انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر