دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور حادثه دیده در مسیر قطر - بوشهر از غرق شدن نجات یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسین طالب نژاد اظهار داشت: عملیات امدادرسانی به موتور لنج باری حادثه دیده در نزدیکی بندر دیر، با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۱۲۹۹۶
سه‌شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور حادثه دیده در مسیر قطر - بوشهر از غرق شدن نجات یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسین طالب نژاد اظهار داشت: عملیات امدادرسانی به موتور لنج باری حادثه دیده در نزدیکی بندر دیر، با موفقیت انجام شد.

\n\n

وی ادامه داد: در پی اعلام اضطرار به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیر، مبنی بر نقص فنی، آبگرفتگی و احتمال غرق موتور لنج باری که در مسیر کشور قطر - بوشهر در تردد بود، بلافاصله شناور ناجی ۸ به همراه یک دستگاه پمپ روبین تخلیه آب به منطقه اعلام شده اعزام شد.

\n\n

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با رسیدن شناور ناجی ۸ به محل حادثه، عملیات تخلیه آب از لنج باری به سرعت انجام گرفت و موتور لنج مضطر تا بندر دیر اسکورت شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر