پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر از پیش‌بینی اعتبار 600 میلیارد تومانی از محل عوارض آلایندگی برای استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست مدیران اجرایی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر باوجود تأسیسات نفت و گاز در عسلویه و وجود نیروگاه اتمی بوشهر، به‌عنوان استانی استراتژیک در کشور مطرح است.\n\nوی با اشاره به سوابق مبارزاتی مردم استان بوشهر بیان کرد: بوشهر همواره در مبارزه با استکبار و استعمار سرآمد بوده و نمونه آن چهار بار مقابله با استعمار و مبارزه مستقیم با آمریکا بوده است.
کد خبر: ۱۳۱۶۸
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر از پیش‌بینی اعتبار 600 میلیارد تومانی از محل عوارض آلایندگی برای استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست مدیران اجرایی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر باوجود تأسیسات نفت و گاز در عسلویه و وجود نیروگاه اتمی بوشهر، به‌عنوان استانی استراتژیک در کشور مطرح است.

\n\n

وی با اشاره به سوابق مبارزاتی مردم استان بوشهر بیان کرد: بوشهر همواره در مبارزه با استکبار و استعمار سرآمد بوده و نمونه آن چهار بار مقابله با استعمار و مبارزه مستقیم با آمریکا بوده است.

\n\n

سالاری از افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی در استان بوشهر خبر داد و گفت: استان بوشهر سال قبل از محل عوارض آلایندگی 250 میلیارد تومان اعتبار داشت که برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاها در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گرفت.

\n\n

سالاری بابیان اینکه امسال اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر افزایش می‌یابد گفت: با افزوده شدن شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در پرداخت عوارض اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

\n\n

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود عوارض آلایندگی از 250 میلیارد تومان سال قبل امسال به 600 میلیارد تومان افزایش یابد.

\n\n

استاندار بوشهر افزود: با افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی‌ها و تخصیص اعتبارات به شهرداری‌ها و دهیاری‌‌ها توان اجرایی آن‌ها ارتقا می‌یابد. 

\n\n

سالاری، بابیان اینکه طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در هفته دولت و دهه فجر افتتاح می‌شود گفت: سال گذشته افتتاح طرح‌های عمرانی در استان بوشهر نسبت به سال ماقبل آن 2.5 برابر افزایش یافت و پیش‌بینی‌ می‌شود امسال با توجه به افزایش اعتبارات طرح‌های نیمه‌تمام امسال تکمیل و در هفته دولت و دهه فجر افتتاح شود.

\n\n

امام‌جمعه بوشهر نیز گفت: استان بوشهر در فضاهای زیرساختی عمرانی و رفاهی نیاز به تحول دارد و امیدوار هستیم مسئولان در این راستا نیز شاهد تحولات خوبی باشیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، با قدردانی از توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به استان بوشهر بیان کرد: در بعد اعتباری در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عسلویه و کنگان عنایت ویژه‌ای به این مناطق و رفع محرومیت از این شهرستان‌ها شد به‌گونه‌ای که تنها در سال گذشته 150 میلیارد تومان برای رفع مشکلات عمرانی این نقاط تخصیص یافت.

\n\n

صفایی بوشهری با تأکید بر توجه به فرهنگ بومی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه قرآن جایگاه مهمی در کشور دارد به‌گونه‌ای که استان‌های دیگر و به نام در این حوزه مانند قم، اصفهان و مشهد را پشت سر گذاشته است.

\n\n

وی تصریح کرد: استان بوشهر در تمام زوایا دارای ظرفیت است و به‌عنوان گنجی باارزش در ابعاد ملی و بین‌المللی تأثیرگذار است.

\n\n

امام‌جمعه بوشهر افزود: استان بوشهر در حوزه هیدروکربنیک، تجارت دریایی، کشاورزی، شیلات، صنایع تولیدی و دیگر بخش‌ها دارای ظرفیت بالایی است که جایگاه این استان را افزایش داده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر