دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۱۶۹
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا اواخر هفته جاری آسمان این استان  نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران است.

به گزارش فکرشهر، علیرضا بهادری روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: از امروز تا اواخر هفته با گذر امواج ناپایدار جو، در برخی از ساعت‌ها بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد.

وی یادآورشد: همچنین در این مدت وقوع بارش پراکنده باران افزون بر روی دریا در برخی نقاط به‌ویژه در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مناطق شرقی استان نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره مه سنگین صبح امروز در بوشهر و برخی دیگر نقاط استان که منجر به تاخیر و لغو چند پرواز در فرودگاه بوشهر شد اظهارداشت: تا پایان هفته جاری وقوع مه صبحگاهی و کاهش دید افقی در اغلب نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌ شود.

به گفته بهادری فردا در بندربوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۵۳، جزر دوم ساعت ۱۲:۱۹ و مد دوم ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر