دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۰۲۱
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر گفت: تولیدات زنان سرپرست خانوار و توانیابان بهزیستی بوشهر در اولین بازارچه موقت مشاغل خانگی عرضه می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آرزو منوچهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی و همچنین حمایت همه جانبه از فعالان این عرصه اولین بازارچه موقت مشاغل خانگی در بوشهر راه اندازی شد.

وی هدف از ایجاد این بازارچه را آموزش و توانمند سازی شغلی، ایجاد چرخه توانمند سازی شغلی و حرفه ای، بهبود اشتغال گروه‌های هدف بهزیستی، ایجاد فضای استقلال اقتصادی و استعداد یابی و اشتغال زایی گروه‌های هدف جامعه دانست.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر افزود: زنان سرپرست خانوار و توانیابان با شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند فعالیت‌های کسب و کار خود را به معرض عموم قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مسئولین ذی ربط در راستای همکاری مستمر با مجموعه بهزیستی جهت برگزاری این بازارچه از عموم مردم خواست جهت حمایت از کسب کار و ایجاد انگیزه از محصولاتی نظیر مواد غذایی، انواع گل و گیاه، صنایع دستی بانوان، سفره هفت سین، انواع ترشیجات، زینت آلات، لباس و در این غرفه‌ها دایر خواهند بود دیدن کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر