پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۱۱۹
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح دوشنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان بوشهر اظهار داشت: امروز روز قدس یک روز جهانی است و همه نگاه‌ها به سمت ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مسئله فلسطین، نقطه کانونی جهان اسلام و مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ی مشترک امّت اسلامی است، این موضوع ظرفیت‌های بالایی برای همگرایی امت اسلامی و کشورهای اسلامی دارد.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهان قدس در سراسر استان بوشهر عنوان کرد: این راهپیمایی در شهر بوشهر جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح از مسجد توحید به سمت مصلی بوشهر آغاز می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم انقلابی و روزه دار شهر بوشهر بیان کرد: در پایان مسیر راهپیمایی در مصلی جمعه بوشهر سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین‌الملل به سخنرانی می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: در طول مسیر راهپیمایی و مصلی جمعه ایستگاه‌های فرهنگی و تبیینی با موضوعات مختلف ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری نهادها و مجموعه‌های فرهنگی برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر