پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی استان بوشهر ، یادواره جانباز شهید غلامعباس روشن قیاس به میزبانی بندر کنگان در ساحل این شهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول کمیته اجرایی مسابقات هیات کشتی استان جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات 79 کشتی گیر در قالب 10 تیم از شهرهای مختلف استان از جمله بوشهر، کنگان ، جزیره خارک ، چغادک ، گناوه ، تنگستان ، خورموج ، پایگاه هوایی بوشهر، شرکت پلیمر آریاساسول عسلویه و جم در سه رده سنی نوجوانان – جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.\n\n
کد خبر: ۱۳۶۲۱
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی استان بوشهر ، یادواره جانباز شهید غلامعباس روشن قیاس به میزبانی بندر کنگان در ساحل این شهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول کمیته اجرایی مسابقات هیات کشتی استان جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات 79 کشتی گیر در قالب 10 تیم از شهرهای مختلف استان از جمله بوشهر، کنگان ، جزیره خارک ، چغادک ، گناوه ، تنگستان ، خورموج ، پایگاه هوایی بوشهر، شرکت پلیمر آریاساسول عسلویه و جم در سه رده سنی نوجوانان – جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

\n\n

\n\n

مهدی عزیزی افزود : در پایان مسابقات و در رده بندی تیمی آریاساسول عسلویه با 37 امتیاز ، خارگ با 29 امتیاز و کنگان با کسب26 امتیاز بترتیب در جایگاههای اول تا سوم ایستادند.

\n\n

وی عنوان داشت: در این دوره از رقابتها تیم های چغادک ، جم و عسلویه قهرمان رده های سنی در اوزان مختلف شدند.

\n\n

مسئول کمیته اجرایی هیات کشتی استان بوشهر افزود : نفرات برتر این رقابت ها با نظر کمیته فنی به مسابقات قهرمانی کشور که 28 تا 30 مردادماه در یکی از استانهای گیلان یا مازندران برگزار خواهد شد ، اعزام خواهند شد.

\n\n

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز گفت: کشتی ساحلی یکی از ورزشهای سالم و در عین حال مهیج است که بایستی بیشتر به آن بها داده شود.

\n\n

محمد بحرینی نژاد افزود: اگر از کشتی ساحلی در سراسر استان حمایت خوبی صورت گیرد ، کشتی گیران استان حرفهای زیادی در مسابقات ملی خواهند داشت.

\n\n

قضاوت این رقابت ها بر عهده آقایان سیدعلی هدایت ، مهدی صحرانورد ، محمود فقیه ، بابک طورانیان ، حامد علیزاده ، موسی اسلامی و نادی اسدی بود و محمدیعقوب بحرینی جدول نویس این مسابقات بود.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر