پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۹۰
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی گلزار شهدای چغادک خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در نشست بررسی وضعیت گلزار شهدای چغادک اظهار داشت: از ابتدا به دنبال فرصتی بودیم که گلزار شهدای شهر چغادک به نحوی بازسازی شود که بتوان از آن فضا بهره برداری معنوی و فرهنگی کرد. طی مشورتی که با اعضای شورا و شهرداری چغادک صورت گرفت برای بازسازی گلزار شهدا ۲۵ میلیارد ریال هزینه پیش بینی شد.

وی افزود: از این رو در مجموع برای نوسازی گلزار شهدای چغادک ۳۰ میلیارد ریال جذب اعتبار شد. بخش عمده آن به میزان ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و ۵ میلیارد ریال دیگر از طریق رایزنی با بنیاد شهید و امور ایثارگران تأمین گردید.

جمیری با تاکید بر ساخت یک مکان آبرومند در گلزار شهدای شهر چغادک، بیان داشت: مردم شهر چغادک افرادی شایسته، معتقد و عاشورایی هستند. به همین علت در بین اعتباراتی که از محل‌های نفت وارد استان شده رقم خوبی را به بازسازی گلزار شهدا اختصاص دادیم و سعی کردیم در فرصت کوتاهی رقم پیش بینی شده تأمین شود.

وی افزود: در ادامه مسیر با یک نگاه جدیدی مواجه شدیم که طرح ابتدایی باید توسعه پیدا کند و نقشه گلزار غیر از آن چیزی باشد که در ابتدا برنامه ریزی شده بود. تصمیم‌گیری در این موضوع را به بنیاد شهید واگذار می‌کنیم چون بنیاد شهید با خانواده‌های شهدا در ارتباط است و می‌تواند نظرات را بشنود و تصمیم بگیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه پروژه نباید نیمه تمام رها شود، تصریح کرد: باید این نکته را در نظر داشت، اعتبار تأمین شده از وزارت نفت زمانی به طور کامل اختصاص پیدا می‌کند که با این مبلغ پروژه به اتمام برسد. بنابراین دست‌اندرکاران باید با یک برنامه ریزی دقیق بتوانند از اعتبارات جذب شده برای بازسازی گلزار شهدا استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر