پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر:
کد خبر: ۱۳۸۰۶۲
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: سرپرست دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر معرفی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ضرغام حیدریه صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و در قالب نمایشگاه‌های مختلف، این ظرفیت‌ها معرفی می‌شود.

خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت مساله اقتصاد و به منظور توسعه بازارهای صادراتی، به عنوان پیشران تولید و تحقق آرمان اقتصاد بدون اتکا به درآمدهای نفتی، نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ بخش تخصصی برپا می‌شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر با اشاره به گشایش‌های سیاسی رخ داده در سطح منطقه، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای حضور مؤثر و پررنگ فعالین اقتصادی استان بوشهر به منظور معرفی تولیدات و خدمات خود به شیوه‌های نوین و جذاب، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، رایزنی به منظور فروش بیشتر و رفع موانع صادراتی و … برشمرد.

حیدریه، آمادگی استانداری را برای هر گونه همکاری با فعالین اقتصادی حقیقی و حقوقی استان بوشهر به منظور تسهیل شرایط حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

وی در خصوص برپایی پاویون اختصاصی استان بوشهر در سالن زنجیره ارزش نیز گفت: پاویون اختصاصی استان در سالن زنجیره ارزش برپا می‌شود و امیدوارم تولیدات و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان با بهترین کیفیت معرفی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر