پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر:
کد خبر: ۱۳۸۶۴۹
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی برای شوراهای روستایی و دهیاران استان خبرداد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سهراب امیری نژاد صبح شنبه در اختتامیه دوره آموزشی ویژه اعضای شوراهای روستایی و دهیاران استان بوشهر گفت: آموزش‌های مستمر و هدفمند نیاز ضروری شوراها و دهیاران می‌باشد و ما بستر آن را در استان بوشهر فراهم می‌کنیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: آشنایی دهیاران و شوراها با مدل‌های مختلف مدیریتی و ارتقای آگاهی‌های عمومی، علمی و شغلی نیاز ضروری آنهاست و باید جدی گرفته شود.

امیری نژاد با بیان اینکه شوراهای روستایی و دهیاران در بدو شروع فعالیت، آموزش‌های لازم را در خصوص قوانین و مقررات شوراها و دهیاری می‌بینند افزود: تلاش ما این است آموزش‌های ضمن خدمت را برای دهیاران و شوراهای روستایی در جهت ارتقای آموزشی آنها برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری گفت: در آخرین مرحله از آموزش دهیاران و شوراهای استان بوشهر با همکاری شورای استان، شورای عالی استان‌ها، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور دو دوره تخصصی بودجه نویسی و درآمد پایدار و تعرفه عوارض محلی و همچنین برای مسؤلین بودجه شوراهای اسلامی روستاهای استان و دوره تخصصی اقتصاد گردشگری برای دهیاران استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در دو روز در چهار شهرستان کنگان، دیر، دشتستان و دشتی زیر نظر مدرسین اعزامی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور برگزار شد.

امیری نژاد با بیان اینکه از تعداد ۶۱۹ روستای استان بوشهر ۳۸۸ روستا دارای شورای روستایی می‌باشند افزود: تعداد ۳۹۳ دهیاری در روستاهای استان مستقر هستند که وظیفه خدمت رسانی به مردم روستاهای استان را برعهده دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر