پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:
کد خبر: ۱۳۸۶۹۵
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

فکرشهر:  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: ظرفیت نخبگانی بوشهر برای ترویج فرهنگ افزایش جمعیت استفاده شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رقیه زنگنه نژاد عصر شنبه در نشست قرارگاه جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اگر زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر برای راحتی زایمان طبیعی بیشتر تقویت بشود، می‌توان امیدوار بود که زایمان طبیعی افزایش یابد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: تلاش همه بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راستای افزایش جمعیت قابل تقدیر است؛ با این حال تقویت زیرساخت‌های درمانی استان برای مطلوبیت فرزند آوری ضروری است.

دبیر قرارگاه جمعیت استانداری بوشهر گفت: از کارهای قابل تقدیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، افتتاح دو مرکز سطح دو درمان ناباروری در استان بود که تلاش برای افتتاح مرکز سطح ۳ نیز در حال انجام است و این پشتوانهٔ خوبی برای راحتی مردم استان برای درمان ناباروری است.

زنگنه‌نژاد با بیان این از نزدیک شاهد تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای جذب اعتبار در سطح ملی و استانی هستم گفت: بیشتر بارِ قانون جوانی جمعیت بر دوش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است همان‌طور که در کاهش جمعیت نیز وزارت بهداشت نقش اصلی را داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای متخصص در حوزه جمعیت مانند پزشکان زنان و ماما ها تأثیر بسیار زیادی در جامعه برای اقناع در حوزه فرزند آوری دارند که باید از ظرفیت نیروهای نخبه استان در این زمینه بهترین استفاده را ببریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر