پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تاکید کرد؛
کد خبر: ۱۳۸۷۹۶
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت حجاب و عفاف تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اصغر جعفری دوشنبه شب در نشست کمیته فرهنگی بانک‌های استان بوشهر با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی اظهار داشت: بدون تردید جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی است که مصادیق رفتارهای اسلامی از جمله حجاب و عفاف را در خود دارد که باید این مهم تقویت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه امری لازم و ضروری است خاطر نشان کرد: در قرآن و تعالیم دینی نیز تاکید فراوانی به موضوع حجاب شده و نهادینه کردن فرهنگ حجاب باید در دستور کار قرار گیرد.

جعفری تصریح کرد: دشمن در سال گذشته، با هدف قرار دادن اعتقادات اصیل اسلامی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد که البته با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، توطئه دشمنان خنثی شد.

وی خواستار همکاری و فعالیت بانک‌ها در ترویج فرهنگ حجاب شد و ابراز داشت: بانک‌ها در خدمات‌رسانی به افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، دقت لازم را داشته باشند و در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، اهتمام جدی نشان دهند.

جعفری یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده و نقش بانک‌ها در تحقق شعار سال غیر قابل انکار است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت حجاب و عفاف و فرهنگ‌سازی در این مسیر، باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر