يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی در آیین گشایش کارگاه عکاسی در شهرشنبه گفت: از آنجاکه سابقه عکاسی در دشتی زیاد نیست از بسیاری رویدادها و شخصیت ها ثبت تصویر نشده و تلاشهای سیدکریم موسوی که در سالیان گذشته باتشکیل انجمن عکس وفیلم موجب تربیت عکاسان و تولید اثر در این حوزه شده اند تشکر می کنم.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از سایت مند؛ حمید زارعی افزود: افزایش دانش عکاسان یکی از اهداف ماست که بدین خاطر از استاد ناصر گلی از نخبگان عکاسی ایران دعوت کردیم و ازین که دعوت ما را علی رغم مشغله های فراوان اجابت کردند سپاسگزارم.
کد خبر: ۱۳۹۹۶
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی در آیین گشایش کارگاه عکاسی در شهرشنبه گفت: از آنجاکه سابقه عکاسی در دشتی زیاد نیست از بسیاری رویدادها و شخصیت ها ثبت تصویر نشده و تلاشهای سیدکریم موسوی که در سالیان گذشته باتشکیل انجمن عکس وفیلم موجب تربیت عکاسان و تولید اثر در این حوزه شده اند تشکر می کنم.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از سایت مند؛ حمید زارعی افزود: افزایش دانش عکاسان یکی از اهداف ماست که بدین خاطر از استاد ناصر گلی از نخبگان عکاسی ایران دعوت کردیم و ازین که دعوت ما را علی رغم مشغله های فراوان اجابت کردند سپاسگزارم.

\n\n

وی ادامه داد: از حمایت موسسه خیریه نیک گامان جمشید که حامی برگزاری این کارگاه بودند واز بخشدار هنرمند شنبه وطسوج که شرایط برگزاری این کارگاه در شهرشنبه فراهم کردند تقدیر می کنم.

\n\n

ناصرگلی نیزگفت: مسوولینی که قدر هنرمند را می دانند و باعث اتفاقات فرهنگی و هنری می شوند قابل تقدیراست. اولین فیلمساز دفاع مقدس اضافه کرد:کادربندی اصول اولیه عکاسی محسوب می شود و نقطه آغاز در عکاسی است.

\n\n

وی ادامه داد: مخاطب در اولین برخورد به کادر نگاه می کند و اولین عنصر برخورد مخاطب با عکس است. گلی خاطرنشان کرد:کادر دلخواه فقط ازطریق انتخاب آن دریک چشمی استاندارد میسر می شود وشفافیت تصویر درمنظره یاب باعث می شود عکاس درشرایط بهتری به انتخاب کادربپردازد.

\n\n

IMG_2795

\n\n

IMG_2803

\n\n

IMG_2807

\n\n

IMG_2811

\n\n

IMG_2815

\n\n

IMG_2816

\n\n

IMG-20150822-WA0025

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر