پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۹۹۲
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با فراهم شدن شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر، تلاش می‌کنیم در کنار ظرفیت‌های موجود، از توان رسانه‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید حیدری روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات یکی از ارکان مهم و تأثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است.

وی افزود: تلاش می‌شود از ظرفیت رسانه برای انعکاس اقدامات، بیان فعالیت‌ها و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی استفاده شود.

حیدری با بیان اینکه امسال سال انتخابات است بیان کرد: ورود تک بعدی و هدایت فضای رسانه‌ای بدون استفاده از حوزه رسانه و متناسب با فهم خودمان در حوزه انتخابات اشتباه است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط تلاش شده با استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه‌های رسانه‌های فعال استان زمینه برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات و انعکاس با کیفیت اخبار و راهبردهای انتخاباتی در حوزه رسانه بهره لازم برده شود.

وی بیان کرد: با استفاده از توان رسانه بدنبال ایجاد فضایی با شور، شوق و امید با محوریت مشارکت، رقابت و سلامت بر استان هستیم.

حیدری با بیان اینکه تمامی دستورالعمل‌های وزارت کشور در حوزه انتخابات از طریق رسانه‌های استان، اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: بنا بر اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور مدیران جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا تاریخ ۱۹ خردادماه می بایست از سمت خود استعفا دهند که این کار در استان بوشهر انجام و اسامی آن دسته از مدیران مستعفی در اختیار رسانه‌های استان قرار گرفته شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با رعایت اصل بی طرفی وظیفه ما است اضافه کرد: سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز همه مسئولان دست اندرکار در امر انتخابات به شمار می‌رود.

حیدری تاکید کرد: ملت ایران همواره نشان دادند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می‌کنند و با حضور پرشور خود همچون گذشته، موجب خنثی سازی توطئه‌ها و برنامه‌های خصمانه دشمن می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از همه ظرفیت‌های استان بوشهر برای تبیین و روشنگری در جامعه استفاده می‌شود.

عباس مطاف اظهار کرد: در این شرایط حساس که دشمن در تلاش برای ضربه زدن به انتخابات پیش رو است اطلاع رسانی و روشنگری به موقع با پشتوانه رسانه‌ها مهمترین وظیفه همه ما به شمار می‌رود.

وی شناخت ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: دشمنان با تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان استفاده می‌کنند و برنامه‌های مختلفی در این زمینه دارند که با حضور رسانه‌ها از همه طیف‌های فکری و جهاد تبیین، نقشه دشمنان نظام خنثی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر