چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۴۹۰
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گفت: یک تیم بوشهری امتیاز شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در کشور تایلند را دریافت کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی ورزش و جوانان، یاسر جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم آقایان «سکان بوشهر» با توجه به نایب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر دراگون بوت سال ۱۴۰۱ و با استناد به آئین نامه لیگ‌های قایقرانی، از سوی فدراسیون قایقرانی مجوز شرکت در مسابقات جهانی - تایلند را دریافت کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: دعوت یک تیم بوشهری به مسابقات جهانی قایقرانی نشانگر تحکیم، وحدت و انسجام همگانی ورزشکاران در جهت توسعه و پیشرفت ورزش استان است که نوید افتخارات در عرصه‌های والاتر را می‌دهد.

وی افزود: بی شک مجموعه اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش استان، بر خود لازم می‌داند تا با ایجاد ظرفیت‌های مناسب، بستر توسعه و پیشرفت ورزشکاران را در عرصه‌های بین المللی تسریع ببخشد و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: قدردان زحمات جامعه ورزش قایقرانی و به‌ویژه تیم سکان بوشهر که این دستاورد بزرگ را کسب کردند، هستیم.

وی گفت: امتیاز حضور در این تورنمنت ۱۷ لغایت ۲۲ مرداد ماه به این باشگاه تعلق می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر