يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۷۱۳
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۸۴ درصد از درآمدهای مصوب استان بوشهر در سال گذشته محقق شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محسن پاپری زارعی عصر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر تکمیل طرح‌های نیمه تمام در نقاط شهری و روستایی است.

وی از افزایش اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی سال گذشته به میزان ۸۴ درصد تخصیص یافت و ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان منابع اعتباری ملی جذب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تخصیص ۲ هزار و میلیارد تومان منابع اعتباری در سال گذشته از محل مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر گفت: امسال اعتبارات قابل توجهی از بخش‌های مختلف برای حوزه عمرانی استان بوشهر مصوب شده است.

تخصیص ۸۴ درصد اعتبارات استان

پاپری اضافه کرد: از ۲ هزار ۲۰۲ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال گذشته هزار و ۸۵۱ میلیارد تومان آن به میزان ۸۴ درصد تخصیص یافت.

وی درآمدهای مصوب استانی را ۱۲ هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: از این میزان ۱۱ هزار و ۲۶۷ میلیارد تومان آن معادل ۸۴.۶ درصد محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر درآمد مالیاتی مصوب سال قبل را ۱۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: از این میزان بیش از ۱۰ هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان محقق یافت.

پاپری با بیان اینکه مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور از ۹۳ به ۱۰۴ افزایش یافت گفت: منابع اعتباری مصوبات سفر رئیس جمهور از ۳ هزار و ۷۳۷ میلیارد تومان به افزایش تعداد مصوبات به ۶ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر