شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۷۲۱
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم از مهمترین برنامه‌ها به مناسبت دهه امامت و ولایت است که در شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اعزام کاروان اعزامی حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران از شهرستان گناوه اظهار کرد: در اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) امسال با همکاری همه دست اندر کاران توانستیم از لحاظ تعداد زائران اعزامی و کمیت و کیفیت در سطح استان بوشهر از شهرستان‌های برتر و رتبه بالایی را کسب کرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در این کاروان مردم شهرستان توانستند در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل حضور یابند و شرکت کنندگان در این کاروان از حضور در این برنامه رضایت کامل داشتند.

وی با اشاره به برنامه‌های مجموعه سپاه و بسیج شهرستان در دهه امامت و ولایت و ایام غدیر گفت: مجموعه سپاه انصار الحسین (ع) و بسیج شهرستان گناوه در گرامیداشت دهه امامت و ولایت و ایام غدیر برنامه‌های مختلفی در سطح پایگاه‌های بسیج و سطح شهر و روستا پیش‌بینی و برنامه ریزی کرده است.

سرهنگ حاجی پور تصریح کرد: بازسازی واقعه غدیر از مهمترین این برنامه‌ها است که با همکاری ادارات و نهادهای انقلابی در شهرستان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر