يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۹۱۷
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: یادواره شهدای حادثه هفت تیر و دو شهید استان بوشهر در آن حادثه، شهید میربهزاد شهریاری و شهید عباس حیدری در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران در یادواره شهدای هفتم تیر که با حضور اقشار مختلف جامعه و مسئولان در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد، با بیان این‌که شهید بهشتی و شهدا راه استقامت را به ما یاد داد، گفت: شهدا و شهید شهریاری به ما یاد دادند که با وجود همه مشکلات از مسیر خارج نشویم و تا  لحظه آخر در کنار امام امت باشیم.
 
حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان این‌که منطق ما مبارزه با دشمن است، اضافه کرد: ما در برابر دشمن حق سازش نداریم و در اوج دهه ۶۰ نیز با وجود همه مشکلات سیاسی و اقتصادی، امام (ره) در جنگ کوتاه نیامد.
 
او ادامه داد: اگر شما در میدان بمانید خداوند شما را یاری می‌کند و اگر با امام جامعه بمانید امت پیروز است و اگر امتی امام نداشته باشد دشمنان آن امت را از بین خواهند برد.
 
مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان این که  گاهی اوقات کم‌کاری اتفاق افتاده، ولی افق آینده انقلاب روشن است، افزود: امام امت فرمودند اگر مردم باشند راه بهشتی ادامه دارد و مسیر انقلاب هموار است و به پیش خواهیم رفت.
 
حجت‌الاسلام سلیمانی اضافه کرد: دشمنان از اقدامات و پیشرفت‌های دولت ناراحت هستند و دست به  توطئه زدند و اغتشاشات اخیر را به راه انداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر