پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
کد خبر: ۱۴۲۰۶۱
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: همين هفته یکی از خبرگزاری ها، خبری کار کرد که دنیا را شوکه کرد: «چهره‌ی شناخته شده اینستاگرامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا می‌شود».

 خبر کوتاه بود، اما اندکی امیدوار شدم! بین این همه آدم‌های امتحان پس داده‌ کم خاصیت (البته بعضی هایشان)، آدمی پیدا شده که اگر انتخاب شود و به کرسی سبز بهارستان تکیه بزند و هیچ غلطی هم نکند، آخرش می‌گوییم «بابا این احمق اصلا چیزی بارش نبوده که میخواد کار کنه»! 

مشکل عزیزانی است که بالای سی چهل سال مدیر بودند اما غیر از خوردن صبحانه در اداره، هیچ کار خاصی انجام ندادند؛ اما گنجینه‌ تکلیف شان پر شده و احساس تکلیف می‌کنند بیایند و دوباره خدمت کنند. 

این کاندیدای احتمالی باید بداند در صحن علنی مجلس، راس ساعت هشت صبح جلسه رسمی است و خوردن صبحانه آن هم ساعت نه صبح، اکیدا ممنوع است و امثال «میرسلیم» که ان شااله تقوی الهی پیشه کرده اند، مثل عقاب بالای سرشان قرار دارند و نمی‌گذارند حرمت مجلس شکسته شود! 

اگر احساس تکلیف تان آنقدر زیاد است، پیشنهاد می‌شود با مراجعه به سایت تکلیف دات کام در اقدامی خداپسندانه اجازه دهید قسمتی از این تکلیف را بردارند و به نمایندگان فعلی پیوند بزنند تا حرکتی جدید در کشور مشاهده کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر