يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۶۹
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر (لیگ دسته سه) گفت: این تیم برای برگزاری تمرین‌های خود زمین تمرین ندارد تا جایی که پیش از بازی برابر خرم کشت افلاک برای عرق‌گیری بازیکنان در پارک انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم خرمزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: عمده بازیکنان ایرانجوان قراردادهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی دارند ولی با همین قرارداد اندک نیز تاکنون یک درصد دریافتی نداشتند.

وی بیان کرد: بازیکنان ایرانجوان بیشتر از رده سنی جوانان و امید هستند و تنها چهار بازیکن با تجربه در این تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر یادآورشد: قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول منجر شده تا بازیکنان و بویژه بازیکنان کم تجربه با استرس در زمین مسابقه حاضر شوند.

خرمزی ادامه داد: بازیکنان بوشهری بخشی از سرمایه‌های آینده فوتبال کشور هستند که شاید سال‌های آینده برای انتخاب آنان دعوا باشد و با چنین استعدادهایی انتظار حمایت بیشتر از این بازیکنان داریم.

وی عنوان کرد: ای کاش قدر سرمایه های آینده فوتبال کشور را بیشتر بدانیم چرا که سراسر استان بوشهر مملو از بازیکنان مستعد و با تجربه است که حمایتی از آنان نمی‎‌شود.

خرمزی افزود: استان بوشهر محروم نیست بلکه مظلوم واقع شده و باید حق بازیکنان بومی از ظرفیت‌های بی شمار استان گرفته شود.

وی گفت: جایگاه انتهای جدول شایسته ایرانجوان و فوتبال بوشهر نبوده ولی با این وجود جای خوشحالی دارد که امروز تماشاگران با شادمانی به خانه‌های خود برگشتند.

وی در ارتباط با بازی آینده تیمش برابر سپاهان نوین نیز اظهار کرد: تیم میزبان از تیم‌های شایسته لیگ سه است با این وجود برای بازی برابر آنها با هدف کسب امتیاز در زمین حاضر می‌شویم.

ایرانجوان بوشهر شب گذشته با برتری یک بر صفر برابر خرم کشت افلاک ۱۳ امتیازی و به بقا در لیگ دسته سه فوتبال کشور امیدوار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر