چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۳۸۸
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: به‌مناسبت هفته تکریم بازنشستگان، از «نجف ترکزاده» و «غلامرضا برمکی» ۲ نفر از فرهنگیان پیشکسوت دهه‌های ۵۰ تا ۹۰ شهرستان دیلم تقدیر شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین رمضانی شنبه شب در حاشیه تجلیل از این پیشکسوتان فرهنگی گفت: بازنشستگان شناسنامه و هویت هر مجموعه هستند که ارج‌نهادن به جایگاه والای آنان را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: بازنشستگان امروز مدیران موفق دیروز بوده‌اند و هر کدام از ما به نوعی مدیون این بزرگواران هستیم.

رمضانی اظهار داشت: دیدار و تقدیر از بزرگان و زحمت‌کشان گذشته تعلیم و تربیت از برنامه‌های راهبردی ما در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بوده و درب این مجموعه برای پیشنهادات، انتقادات و نظرات ارزشمند و طلایی پیشکسوتان ارزنده تعلیم و تربیت همیشه باز است.

رمضانی گفت: شما پیشکسوتان، از شخصیت اخلاقی و فرهنگی بسیار بالایی برخوردار هستید و بر اساس ویژگی‌های عالی فرهنگی که دارید وظیفه خود می‌دانیم که از پیشکسوتان برای راهنمایی، ارزیابی انتقال ارزشمند تجربیات آنان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: مدیران موفق امروز در حوزه‌های مختلف شهرستان شاگردان راستین سابق شما و سایر پیشکسوتان هستند و دارایی و پس انداز واقعی دستگاه تعلیم و تربیت، شما پیشکسوتان دلسوز هستید.

در ادامه پیشکسوتان با ذکر خاطراتی از دوران فعالیت خود در شهرستان، از همه تلاشگران کنونی خواستند که قدر و جایگاه باارزش معلمی را بدانند و در راه خدمت به آینده‌سازان ایران اسلامی تلاش کنند.

«نجف ترکزاده» از معلمین و مدیران موفق دهه‌های ۵۰ تا ۷۰، همچنین «غلامرضا برمکی» نیز از مدیران موفق دهه‌های ۶۰ تا ۹۰ شهرستان دیلم بوده که سابقه چهار سال مدیریت آموزش و پرورش شهرستان را در افتخارات خود دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر