چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۴۴۸
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: ۵۰۰ دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی حوزه پرورشی و تربیت بدنی شهرستان تنگستان تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از ۵۰۰ دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی حوزه پرورشی و تربیت بدنی شهرستان عنوان داشت: فرزندان تنگستان در حوزه یاد گیری، استفاده از قرآن و مباحث قرآنی حضوری فعال دارند.

فرماندار تنگستان افزود: از دانش آموزانی که در شهرستان در کنار کتب درسی به مباحث قرآنی و یادگیری علوم عظیم قرآنی می‌پردازند و خانواده‌هایی که از این دانش آموزان پشتیبانی می‌کنند و همچنین مربیان، معلمین و آموزگاران که در حوزه مباحث قرآنی چه در مدارس، چه دارالقرآن زیرمجموعه آموزش و پرورش و چه مؤسسات به صورت یک حرکت جمعی زمینه حضور جوانان، نوجوانان از قرآن بیشتر استفاده کنند به صورت ویژه تقدیر و تشکر می‌شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: امروز در دهه چهارم انقلاب همه امکانات لازم سخت و نرم افزاری برای بهره برداری و استفاده بیشتر کیفتی و بصیرتی از دریای عمیق و عظیم قرآن کریم فراهم شده است.

وی بیان کرد: با متولی گری حوزه آموزش و پرورش باید فضای قرآنی در مدارس به صورتی تدریس شود که دانش آموز در طول دوره تحصیل از ابتدایی تا پایان متوسطه و دانشگاه‌های از نقشه راهی که در قرآن وجود دارد بهره برداری کند.

لطفی تصریح کرد: باید زمینه‌ای ایجاد شود دانش آموزان در مدارس از مفاهیم قرآنی بیشتر بهره مند شوند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: خانواده‌ها و متولیان امور قرآنی در شهرستان در بحث ترویج مسائل قرآنی در مدارس بیشتر از گذشت بپردازند.

وی ادامه داد: ما هم در دولت در بخش مسائل فرهنگی مرتبط با آموزش و پرورش پشتیبانی لازم در جهت تقویت فضای تربیتی انجام خواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر