پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۱۳
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: قشر مداحان فرصت مناسبی در ترویج فرهنگ سیره و سنت اهل بیت (ع) و جذب جوانان به فرهنگ اسلامی دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر جمعه در آئین تجلیل از مداحان و پیشکسوتان این عرصه اظهار داشت: یکی از کارهای خوب و ماندگاری که در کشور انجام می‌شود تکریم مداحان، ذاکرین و پیشکسوتان است که موجب ترغیب بیش از پیش جوانان در این مسیر شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم در آینده مداحان تراز انقلاب داشته باشیم و در این عرصه حرفی برای گفتن، باید آموزش درست، اصولی و واحد را با مشارکت همه متولیان تدوین و اجرایی کنیم و قطعاً این مهم جز با همدلی و هم افزایی امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: همان گونه که امام راحل فرمودند اسلام را محرم و صفر زنده نگه‌داشته شده است و عامل استواری محرم و صفر در طول تاریخ نیز زحماتی بوده که مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) متحمل شده‌اند.

وی بیان کرد: قشر مداحان در ترویج فرهنگ سیره و سنت اهل بیت (ع) و جذب جوانان به فرهنگ اسلامی فرصت مناسبی برای جهاد تبیین دارند، چراکه دل‌ها برای پذیرش حق آماده بوده و حق را می‌پذیرد.

لطفی اظهار داشت: اگر این کشور همچنان به قدرت به راه خود ادامه داده از برکت خون شهیدان، منویات مقام معظم رهبری و عنایات خاصه امام زمان (عج) و اهل بین عصمت و طهارت (ع) است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: روحانیون، سخنرانان و مداحان مراسم محرم در کنار بیان معارف اهل بیت (ع) در خصوص مسائل روز که امروزه ابزاری برای خواسته‌های دشمنان کشور شده پرداخته و نسبت به انجام جهاد تبیین در جامعه ایفای نقش کنند.

در این آئین از ۳۰ مداح و ذاکر اهل بیت در تنگستان تجلیل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر