يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۵۶
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۲ نمایشگاه تخصصی مطابق با ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، صدیقه اردست روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که از طریق سایت رسمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی نمایشگاهی استان بوشهر با هدف ارتقای سطح کیفی نمایشگاه‌های تخصصی افزود: به علت شرایط جوی استان و فصل گرم بیشتر عنوان‌های نمایشگاهی در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و در این ارتباط کمیته‌های تخصصی برگزاری نمایشگاه‌ها در حال برگزاری است.

اردست اضافه کرد: در تیرماه سال جاری کمیته تخصصی نمایشگاه‌های استان برای سه نمایشگاه تخصصی با عنوان، نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه، نمایشگاه تخصصی شیلات و نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برگزار شده و مابقی تا پایان سالجاری برگزار می‌شود.

وی گفت: به منظور هم‌افزایی در زمینه فعالیت‌های همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، صنایع دریایی، صنایع دستی و گردشگری، نفت و گاز و پتروشیمی، تجارت، بازرگانی و تجاری سازی تولیدات و خدمات در استان و در راستای ایجاد ارتباط موثر مابین بخشهای مختلف تولید و تجارت و توسعه کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه‌ها در استان کمیته نمایشگاهی استانی قبل از برگزاری هر نمایشگاه تخصصی تشکیل می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت استان بوشهر افزود: مجری منتخب برگزاری هر نمایشگاه تخصصی دارای شرایطی برای انتخاب است که عضویت در بانک اطلاعات مجریان مورد تایید سازمان توسعه تجارت ایران یکی از مهمترین این شرایط است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر